Sunday, April 08, 2007

Wat een leuke en vooral lieve reacties komen er nu binnen. Het doet me goed dat ik zo gesteund word door mijn favoriete mannen..:D
Gisteren heb ik helaas toch iets teveel gedaan, ik was helemaal kapot toen ik 's avonds om 10 uur in slaap viel. Pff best vermoeiend zo'n dagje bezig zijn. Vandaag weer zo'n dag. De verrassing is al bekend dus we gaan lekker de fiets op, ik heb heerlijke hapjes voor een picknick gemaakt en wij gaan net doen alsof we actief zijn..;-) Het schijnt dat bewegen ook goed voor de geest is en als de geest gezond is, is het lichaam ook gezond. Helaas gaat dat niet zo makkelijk als ik dat hier opschrijf maar het begin is er.

Afvallen is trouwens niet het grootste doel, het is echt een combinatie van doelen. Mijn hoofd wat leger proberen te maken (ook al zou je het niet denken, ik denk veel en veel te veel, ook voor anderen, wat het voor mijzelf weer erg zwaar maakt). Zo als je die zin nog snapt ben je goooeeddd..:D

Op zich gaat het goed met het snaaien, alleen de wijntjes en de biertjes zijn nog erg aantrekkelijk en aanlokkelijk. Maar goed, we gaan vandaag dus fietsen, weer wat calorieen er af. Verder weinig nieuws vandaag...Misschien later meer.

Op naar een zonnige en lekkere fietsdag! Ik heb er zin in.

Ooh en ps...goede communicatie scheelt echt in een relatie, dan krijg je gewoon geen ruzie, he schat?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home