Sunday, April 08, 2007

Oke, oke, ik weet dat het niet netjes is om van jezelf te zeggen, maar man wat ben ik GOED!!!! Net koud uit het ziekenhuis en vandaag alweer 2 uur gefietst, toch zo'n 3 uur onderweg geweest. Wat een zaligheid om effe een lekker stukje te fietsen, en het leuke is...het is ook nog zo ontzettend goed voor de lijn!!! Niet dat ik dat meteen terug zie op de weegschaal natuurlijk maar het motiveert wel om maar goed door te gaan met waar ik mee bezig ben. Dus vandaag maar 1 biertje op en verder alleen maar water en thee. Damn I'm good..;-)))

Overigens blijkt ook wel dat bewegen goed is voor het hoofd. Je hebt gewoon geen tijd om na te denken, je bent alleen maar bezig met overleven, zorgen dat ik op die fiets blijf zitten, dat ik er niet afdonder zo langzaam dat het gaat. Maar...ik kwam wel vooruit.
Waaorm ik dit zo opschrijf? Omdat ik echt trots op mezelf ben en omdat mijn nieuwe leven nu dus echt begonnen is. Uh uh ik weet dat het nog maar moet blijken hoe lang ik het volhoud, maar het begin is er in ieder geval. Het doel is om voor 1 mei onder de 70 kilo te wegen, dat betekent dus dat ik zeker zo'n 4 kilo nog af moet vallen. De prioriteiten zijn dus duidelijk.

Verder lach ik me rot hier. Mike en ik allebei achter de computer, een wedstrijdje aan het doen wie er het hardst op de toetsen kan rammen.....

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

houd dit gevoel vast , maakt je sterk !

Liefs , Flo :-)

3:56 AM  

Post a Comment

<< Home